Levertijd & bezorging

Bild der in dieser Anzeige angebotenen Jeka-Pendelleuchte Volga Cognac

Levertijd en Bezorging

Welkom op onze Levertijd en Bezorging pagina. Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen over wanneer je bestelling wordt verzonden, hoe je deze kunt ophalen, verzendkosten, orderstatus, bezorgschema en meer.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na het plaatsen van je bestelling gaan we direct voor je aan de slag. Over het algemeen worden bestellingen binnen 1-3 werkdagen verzonden.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, in onze showroom in Berkel en Rodenrijs kun je je bestelling op afspraak ophalen. Zodra we je bestelling binnen hebben, nemen we contact met je op om een afspraak te maken.

Wat zijn de verzendkosten?

Les prix indiqués s’entendent hors frais d’expédition. Les frais d’expédition seront affichés dans le panier après avoir ajouté vos produits. Nous expédions tous nos produits soigneusement emballés et par courrier recommandé avec Post NL.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Dès que votre colis a été expédié, vous recevrez un e-mail de Post NL. Vous y trouverez les informations Track & Trace, vous permettant de suivre le colis jusqu’à votre porte. Après réception de votre commande, vous disposez d’un délai de réflexion de 14 jours.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Post NL livre souvent des colis aux Pays-Bas dès le jour ouvrable suivant. Les colis vers les pays de l’Union européenne sont généralement livrés en 3 à 5 jours ouvrables. Les colis vers les pays hors de l’Union européenne sont généralement livrés en 5 à 15 jours ouvrables.

Met welke betaalmethode kan ik betalen?

Wir akzeptieren verschiedene Zahlungsmethoden, nämlich i-Deal, Apple Pay, Bancontact und Paypal. Möchten Sie lieber eine Rechnung erhalten, die Sie per Banküberweisung bezahlen? Auch das ist kein Problem, bitte kontaktieren Sie uns.

Kan ik het bezorgadres na mijn bestelling nog wijzigen?

Als je per ongeluk een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het bezorgadres eenvoudig voor je aanpassen.

Mag ik mijn bestelling retourneren?

We zijn pas tevreden wanneer jij dat bent. Daarom hanteren we een retourtermijn van 14 dagen, waarbinnen je de keuze hebt om een artikel te ruilen of te retourneren.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze levertijd & bezorging? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze contactpagina. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden.

Winkelwagen
Scroll naar boven